donderdag 13 augustus 2015

Vliegertje Piet // Wie gaat er mee op Excursie?

Wind in je haren, doet altijd goed
Lekker uitwaaien voor nieuwe energie
Maantje Piet leerde vliegeren op Het Strand van De Haan (klik liedje)

Vrijdag 28 augustus gaan Elvis en ik op Excursie 
naar het Windmolenpark van Nuon (klik voor info) in de Noordzee

15u15 verzamelen op de kade aan het Sluisplein 
aan de zogenaamde 'Kop van de Haven' in Ijmuiden t/o nr 80
Vertrek 15u45 en je bent om 18u weer terug
Hapjes en drankjes op de boot en alle uitleg over het windpark

Ik mag nog vier mensen meenemen?
Wie gaat er met ons mee?
Laat een reactie achter en wie weet gaan we samen op Avontuur!
[VOLZET]


Advertisement

6 opmerkingen:

joo-expo zei

woeiiiii!

wat een glunder ♡

miekequilt zei

IJmuiden, waar ik ben geboren en getogen. Dus, ja, ik wil wel mee, lijkt me geweldig leuk.

Monique zei

Oh, ik ga graag mee om uit te waaien :) ik hou zo van zon, zee en wind.

Riet (Leven met Liv) zei

Oh, De Haan! Daar hebben wij een uitwaaiplekje dat altijd voor ons openstaat, waarvoor ik mijn schoonfamilie zo dankbaar ben en waar mijn kinderen de zee in hun kindertijdherinneringenboekje gegrift krijgen. Heerlijke ontdekking, dat lied.

Daan zei

Och Mieke en Monique, jullie reacties kwamen binnen toen alle plaatsen al Volzet waren, ik hoop tot een andere keer!
Ik was nog nooit in Ijmuiden geweest! Ik vond het super daar!

Riet! Wat leuk! en wat een bof! Wij zijn dol op De Haan

Daan zei

Och Mieke en Monique, jullie reacties kwamen binnen toen alle plaatsen al Volzet waren, ik hoop tot een andere keer!
Ik was nog nooit in Ijmuiden geweest! Ik vond het super daar!

Riet! Wat leuk! en wat een bof! Wij zijn dol op De Haan