maandag 21 juli 2014

Juffenkado (of Meesterkado)






























































Voor de derde klassers en de zesde klassers maakte ik vriendenkaarten

De opdracht was een zelfportret en een portret van de juf tekenen
Ik stempelde wat invulvragen
In het geheim werden de kaarten uitgedeeld en weer ingeleverd

We stopten de vrolijke kaarten in een mooi blik zodat de juffen
in de vakantie een blik vrienden kunnen optrekken

Naar een idee van Ik ben Vink 

{Classpresents for the teacher. Each Student made a self-portrait 
and a portrait of the teacher and answered some questions}

12 opmerkingen:

Wimke Tolsma zei

Wat vind ik dit een tof idee! Mag ik dit idee eens van je leen?

Fijne zomer!

Daan zei

Zekers, Wimke! :-)

Ik kan zelfs proberen van de scan van de lege kaart een pdf te maken … even uitvogelen hoe dat moet.

Jij ook een heel fijne Zomer!

mejuffers zei

Wow, leuk idee! Wij hadden een zoektocht uitgestippeld & ieder kind had een bloem gemaakt van allerhande materialen. Zo'n cadeautjes zijn leuker dan de doorsnee koffietassen vind ik.

Vink zei

Die herken ik! Leuk, zeg!

Daan zei

Superleuk @Vink de juffen waren heeeel blij :-)

Noni zei

Om als beroep Lego te bouwen...geniaal! ^_^

Miepisch zei

Wat een ontzettend leuk idee! Nu weet ik het zeker, ik ga klassenouder worden :) Dit idee vraagt er om. Fijne zomer!

Greetje zei

Tof idee en wat een mooie wensen.
Zou best een van de juffen willen zijn ;)

Patricia zei

Geweldige kaarten!!!

Madelief Weideveld zei

Wat een leuk idee weer!!
Nu moet ik natuurlijk reageren, want ineens zie ik dat Elvis op 14 januari is geboren. Dat vind ik leuk om te lezen. Ik ook, hoewel echt wel een heel aantal jaren eerder.
Dag,
Madelief.

Daan zei

Wat leuk, Madelief <3 14 januari is een mooie dag :-)

tessa zei

prachtig prachtig!